måndag 25 maj 2009

Vilken debut!

Ja nu är det måndag igen och först nu har jag sovit ut ordentligt efter att knappt ha sovit något i fredags. Vi har ju varit på utställning i lördags, jag, Amadeus och Lilla My och det gick ju riktigt bra dessutom.

Amadeus tog sitt första CAP, med en jättefin bedömning, efter att ha blivit färgändrad än en gång så nu ska han registreras om till d 23 och nu kommer jag inte ändra honom igen. Han skötte sig så bra som vanligt och sov sig igenom hela utställningen, han somnade nästan på domarens bord så de fick väcka honom. Det var bra att han var med för han gjorde lillan lugn precis som jag trodde.



Lilla My vart EX 1 av 4 med en superbra bedömning sedan blev hon ju även NOM, vilken debut av min fina lilla flicka. Hon var så duktig och skötte sig så bra i panelen där hon visade upp sig så fint, matte är så stolt ja det är även husse faktiskt.



S*Karmskogens Sunshine i panelen







Jag måste också passa på att gratuelera Amadeus vackra dotterson, S*Fitnesscats Hero och matte Eva-Helen till hans fina resultat.



Nu ska jag anmäla henne och farfar Smeagol till SW eftersom de är de som är kvalificerade. Det skulle vara roligt om även Amadeus kan göra det innan tiden går ut, då får även han följa med.

Amadeus ska ju åka med mig på utställning till Molde i augusti så jag kommer att ställa mest honom nu under sommaren så att han förhoppningsvis blir PR innan vi åker.

Grattis till Smeagol som fyllde 5 år igår!!!!!!!!!!!



Nu ska jag ut i solen en stund, vilket underbart väder.

5 kommentarer:

Skogkatter sa...

Grattis grattis till kanonfina resultat <3<3

Nospussar på kissarna Kramizzzar från oss alla i Öringe

iamittilivet sa...

Hej Margona! Stort grattis till de fina resultaten. Det var jättetrevligt att träffa dig i lördags!
mvh, Maria med katter

Eva-Helen sa...

Grattis vännen till superfina utställningsresultaten och debuten för vackra Sunshine. Hon är såååååååå fin lillgumman.

Kram
Eva-Helen

Eva-Helen sa...

Grattis vännen till superfina utställningsresultaten och debuten för vackra Sunshine. Hon är såååååååå fin lillgumman.

Kram
Eva-Helen

Tina sa...

Stort grattis till de finfina resultaten i Linköping.:)