tisdag 12 maj 2009

Planerna och snart utställning igen

Nu har jag pratat med Pettsons ägare Gisela och har bestämt att Skrållan ska få träffa killen i juni, vet dock inte riktigt när. Jag ser mycket fram mot kattungar igen och tror att det blir underbara bebisar om de nu får till det, vilket jag tror och hoppas. Kattungarna kan få massor med färger, honor röda eller sköldpaddor med eller utan silver och vitt och hanarna röda eller svarta med eller utan silver och vitt.





Snart bär det iväg på utställning igen denna gång är det Amadeus och Lilla My som ska följa med. Amadeus gör ju debut som kastrat så det ska bli spännande hur det går och nu har han mycket päls dessutom. Han ska först färgbedömmas för att se vilken grupp, 5 eller 7, det är frågan det. Mitt lilla Solsken ska på sin första utställning, hoppas och tror det ska gå bra för henne.



3 kommentarer:

Marina sa...

Lycka till med dina planer Margona!Kommer bli jättefina bebisar.Det ska bli så skoj att få pussa på Sunshine igen samt vad domaren tycker om henne.Ska även bli jätteskoj att träffa goa mysiga Amadeus igen.Jipiiiiiiie snart ses vi!
Kram Marina

Frostvikarna sa...

Lycka till på utställningen med båda katterna och jag håller tummarna nu för att Amadeus ska bli rätt färgbedömd och äntligen får gå i rätt grupp.

Det kommer att bli jättefina bebisar, Pettson har övat lite på pappa nu i natt så någonstans i hans gener verkar han veta vad han är till för, haha
kram

Skogkatter sa...

Jag säger också lycka till med dina planer .
Det kommer att bli fin fina ungar, dom kompleterar varandra galant =D

Kram & nospussar på kissarna