måndag 27 april 2009

Söker om stamnamn och tack Marina

Nu har jag och Peter äntligen kommit överens om vilket stamnamn vi ska söka om, det första alternativet blir S*Solbergaskogens. Jag tycker det är ett fint namn som det dessutom finns en anknytning till, kanske lite långt men det gör ingenting. Det ska bli skönt att äntligen få det ur världen. Jag ska även sätta stamnamnet på kullen som vi redan haft.

Jag ska snart åka och hälsa på mina kattungar från förra kullen, det ska bli så roligt att se dem igen. Lucy och Torres (Corin) har jag sett när de var 5 månader och Max (Caspian) har jag inte sett sedan han flyttade så det ska verkligen bli spännande att se hur han utvecklats.



Jag måste tacka Marina på S*Karmskogens för hennes hjälp att fixa min blogg som har krånglat ett tag. Visst blev den fin? Hon har även hjälpt mig att fixa program till min hemsida eller rättare sagt hennes vän Staffan.

På torsdag ska jag och Peter till Janne och Gisela, S*Frostvikens och grilla samt träffa Amadeus mamma, bror och Totte. Det ska bli trevligt för det var länge sedan jag var där sist.

4 kommentarer:

Marina sa...

Då får vi hoppas ni får det stamnamnet,jag tycker det är ett superbra namn.Ja du vet ju Margona att jag mer än gärna hjälper dig med det jag kan,det är det man har vänner till,ge&ta;)Jag vet ju hur länge du velat sköta din hemsida själv&som tur har vi ju Stellan om vi kör fast"Skratt" Han är så tålmodig o snäll....Lycka nu till med allt Kram Kram

Frostvikarna sa...

Hallå i stugan, jag det blev verkligen en färgglad och fin blogg ni fått till!! Själv håller jag ju på att göra om min hemsida som vanligt, nu eftyer tre så vet jag på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut så det är bara att kämpa på..
Vi ses på torsdag,ni är välkomna!
Kram

Skogkatter sa...

Grattis till en fin Blogg <3

Ja det är ett passande och bra namn-va skönt att ni äntligen kunde samsas om namnet hiheh
Jag kommer på onsdag efter kl 15
Kramizzzzar nospussar till kissarna

Delta Blue sa...

Skit snygg blogg, inte trodde jag att du var så duktig:-o