tisdag 26 maj 2009

Hemsidan

Jag sitter här nu och fixar med min nya hemsida men vilken tid det tar, men det är faktiskt roligt.

Jag har nu fått testet så nu kan jag ta med mig Smeagol till veterinären och testa honom för GSD, håll nu tummarna att han är fri från det. Är han det så är ju även Amadeus fri eftersom mamma Thea redan är testad. Lilla My behöver jag inte testa eftersom Marina ska testa mamma Zindy. Skrållan är ju redan fri, hennes mamma och pappa är testade. Jag ska beställa en tid på Bagarmossen nu för att HCM testa henne och även Smeagol eftersom han inte är testad. När han vart pappa var det inte så vanligt att man gjorde det så det känns bra att göra det för min egen skull.

Nu ska jag ta ut katterna en sväng i skogen så de får njuta av det vackra vädret, de älskar att vara ute nu.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Lycka till Margona med alla tester-det går säkert bra <3


va skönt det låter att du ska ut på promenad med kissarna, jag vet att dom har det superbra med dej (er)

Kramizzar yvonne med hela klanen från Öringe

Frostvikarna sa...

jag håller alla tummar för att testerna är ok!!
Synd att det fina vädret inte höll i sig längre...
Kram