onsdag 8 april 2009

Påsk















Nu är det snart påsk och det var meningen att jag skulle åka till norrland. Men nu vart det ju inte så eftersom jag ligger sjuk i sängan och hostar upp mina lungor=(

Idag fick jag beskedet att Skrållan är GSD fri eftersom hennes båda föräldrar är testade och de inte är bärare av sjukdomen. Jag ska ju snart testa Smeagol för det och även HCM testa honom och Skrållan.

Jag fotade några av mina katter ute för någon dag sedan, Smeagol är en underbar barnvakt som tar hand om sitt lilla barnbarn. Skrållan vill inte vara ute så hon slipper.

Skrållan vart EX 3 av 6 i Hallstahammar med en superbra bedömning så matte är så nöjd.

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Grattis Grattis

--i den gruppen är det inte alls lätt--
jag är supernöjd med hennes bedömning <3<3<3
Hon ser så fin och vacker ut--vilken silverfärg hennes färger har jag alltid varit svag för LJUVLIG <3<3<3<3<
Presentationen är bara din egen förtjänst--den var ju super.
.......
Bra Margona!!!!!!...........

Vilka underbar bilder du har lagt ut--
ja du tar verkligen hand om dina katter dom stormtrivs hos dej
det märker jag :-)

Kramisar på dej och alla kissar

Tina sa...

Glad påsk önskar vi på Söder!