fredag 3 april 2009

Underbara vår!





Man blir så glad när man vaknar av att det är vår, vackert väder och ljust ute, livet är underbart just nu. Jag är på ett så bra humör och jag är så lycklig just nu.

Sunshine och pappa Amadeus är p landet med Peter över helgen. Mysan eller lilla My som hon oftast kallas har idag varit ute med husse och pappa i två timmar, hon älskade att springa runt i det fria, där hon jagade flugor och gömde sig i lövhögar. Pappa Amadeus som är en riktigt lat katt låg på solstolen med husse och undrade om hon blivit tokig.

Smeagol är ute mest hela dagarna nu och imorgon ska vi ta en lång promenad i skogen, är ju det bästa han vet. Då ska jag försöka fota honom, kanske får Skrållan följa med i sele. Men hon ska ställas ut på söndag och jag vill inte hon får en massa skit i sin vackra päls. Tänk jag har bar kammat henne och ändå är hon så fin och ren, underbar pälslvalitet. Hon är nöjd med att vara inne hon. Idag satt hon i fönstret och tittade på fåglarna. Snart ska hon testas för HCM och sedan ska hon träffa sin kille Pettson, som bor hos Frostvikens. Hoppas hon kan få ett CAC på söndag min underbara lilla primadonna.

Ha en bra helg!

1 kommentar:

Skogkatter sa...

mummms va fin hon ser ut i pälsen <3<3
Som det ser ut där så behöver du inte göra någonting mera
antistat i morgon som sista finich
Alla tassar & tummar är hållna i Öringe
Puss på dej Skrållis
Kram