fredag 16 januari 2009

Äntligen fredag







Nu är det fredag och lite helg, det ska bli så skönt. Idag har jag ängnat en stor del av dagen till att fota katterna. Skrållan gick det faktiskt ganska bra med och hon blundade inte allt för mycket. Smeagol däremot fick jag locka med godis för att han skulle visa något av sina ögon. Men till slut fick jag några dugliga att sätta in i bloggen.

Idag ska jag nog åka över till Eva-Helen och gosa lite med hennes kattungar. Jag längtar så efter kattungar igen men här dröjer det ju ett bra tag innan det är dags igen.

Imorgon kommer min moster förbi och hälsar på med sin hund. Vi ska väll kanske sitta och snacka lite och möjligen dricka lite vin hihi.

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

yusufyusuf sa...

Hi...

Nice blog...

The Unborn Killer ©

Anonym sa...

fina bilder
http://frumaddis.blogg.se