måndag 19 januari 2009

Måndag igen




Nu är den sköna helgen slut och det är åter måndag. Jag har inte gjort så mycket under helgen utan mest bara slappat och tagit det lugnt. I lördags hade jag min moster här tillsammans med sin hund Stig som hade en date med en flicka som heter Flora. Senare på kvällen var jag på bio men filmen var mycket skum.

Idag ska jag fixa lite här hemma och jobba lite men måste även fortsätta söka nya jobb. Peter har varit hit med så mycket saker som varit kvar hos honom så idag måste jag sortera dem och slänga sånt som jag inte ska ha kvar. Just nu står det saker överallt.

Amadeus är fortfarande på landet och han mår som en prins där. Igår fick jag nya bilder på Skrållans nya kille Pettsson. Han har blivit ännu finare och vad stor han ser ut att vara på bilderna. Det är precis vad som kan behövas för att komlettera henne. Jag ser så fram emot detta och tror att det blir så fina kattungar mellan dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att bli superfina bebbar!!!!
Kram

Skogkatter sa...

Hallojsan!!!
Du är välkommen när du vill Margona-ring mej sen bestämmer vi en dag eller kväll.

Spännande med planerna på kissarna <3<3
Kramisar & massor av nospussar till Skrållan med killar