torsdag 22 januari 2009

Lilla söta Sunshine




Amadeus vart ju pappa till sin sista och andra kull den 6 november. Nu är även han en lycklig kastrat precis som sin pappa Smeagol. Jag är nu så förtjust i Amadeus lilla dotter Sunshine och vet inte hur jag ska göra, köpa henne eller inte. Sitter här och fnderar på om det är praktiskt möjligt eller inte. Det skulle ju vara så roligt att ha något efter sina killar. Min andra tanke var att kanske köpa någon av Amadeus barnbarn men där vart ju bara en flicka som vart bokad tidigt, så det är ju inte att fundera på. Någon mer kille vill jag inte ha på ett tag känns det som. Jag får fundera lite till, men fin är hon. Jag som lovat mig själv att inte ens titta åt en rödsilver katt igan=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, nä, jag skulle inte heller ha npågon mer fertil hankatt eller en röd katt men vad behöll jag? Jo en röd hane...KÄRLEKEN ÄR BLIND!!!!!!!

Kram

tamtrions sa...

Hon är ju super söt och fin, förstår om du får huvudbry.

Anonym sa...

Jag förstår dej Margona,jag skulle gärna haft henne kvar själv om inte gubben var så vansinnigt tjurig.Hur som så är du den enda som kan bestämma.Sunshine skickar massor av nospussar

Anonym sa...

Hahaha...kan du verkligen stå emot den frestelsen? Kram Tina

Skogkatter sa...

Ja Du Margona!
Efter att vi har pratat i dag--så Tycker inte alls det är några tvivel om vilken katt du ska ha :-)))
Super Duper--Vilka Öron
Lycka Till Kramisar /Yvonne