lördag 24 januari 2009

Bortskämd katt


Idag kom Peter med min älskling, han är så fin och mysig. Men han är så bortskämd, han tigger genom att vara så kelig och försöka att få mig att ge honom något. Jag har nu försökt med 3 olika sorter av blötmat men inget duger. Han blir så sur och går iväg men sedan kommer han och är gosig igen. Men varje gång blir ahn lika sur för att det inte är rätt mat, vill väll ha torsk från Findus antar jag. Men jag har ingen fisk hemma och har inte tid att gå och handla idag.

Nu ska jag snart hem till min kompis Emma och hennes Dennis på middag och lite vin, eller lite vet jag inte. det är alltid lika trevligt att komma hem till dem och man får alltid väldigt god mat.

Peter och Skrållan är ute på landet hos Amadeus och han mår tydligen jättebra där och trisv som fisken i vattnet. Men han vart så glad att se sin husse igen att han skrek. Ja även att se lilla prinsessan såklart.

Nej nu ska jag fixa mig lite till middagen men får dåligt samvete att lämna Smeagol hemma=(

Jag hittade en gammal bild på mina fina killar medans de fortfarande var bästa vänner, så trist att de inte tycker om varandra mer.

Inga kommentarer: