lördag 31 januari 2009

Ny katt

Ja nu har jag äntligen bestämt mig efter att ha velat fram och tillbaka under en längre tid. Jag kan helt enkelt inte motstå henne, mitt hjärta fick bestämma som vanligt. Sunshine kommer hem till oss redan på måndag och som jag längtar, tror till och med att Peter ser fram emot detta. Jag vet dock inte vad vi ska kalla henne men Sunshine känns krångligt och jobbigt att ropa. Jag undrar vad Skrållan och killarna kommer att säga. Men jag vet att Smeagol och Amadeus brukar vara snälla mot kattungar, det gick ju så bra när Skrållan flyttade hem till oss så jag hoppas det kommer att gå lika bra denna gång.

Imorgon ska vi åka på utställning till Örebro, jag och Smeagol. Det ska bli så roligt eftersom det var så länge sedan. Det enda som oroar mig är bilfärden, Smeagol ska nämligen sitta i bur hela resan, han avskyr det.

1 kommentar:

Skogkatter sa...

***GRATTIS GRATTIS Till Fina Bedömningar av den Stora Smeagol idag--jag förstår att du är Lycklig <3<3
Kramisar yvonne