måndag 12 maj 2008

Pluggat hela dagen





Idag har jag och Emma pluggat hela dagen och efter det har jag jobbat så nu är jag riktigt trött. Min snälla kompis har försökt ta foton på mig och Amadeus idag, han är ju alltid söt men hans matte blir inte så bra. Jag måste ha ett foto på Facebook, mina vänner där är på mig hela tiden om detta, men det blir inget av dem hon tog idag=)))

Jag har funderat fram och tillbaka angående eventuell kastrering av Amadeus och hade till och med en tid bokad idag. Men som vanligt kan jag aldrig bestämma mig och idag ringde jag till veterinären och avbeställde tiden. Amadeus ska förhoppningsvis ställas i Örebro och jag vill vänta tills efter det.

Imorgon ska jag försöka att ta mig till Sats för att träna det är ju sommar och jag borde använda mig av mitt dyra träningskort.

Amadeus är så kär i min kompis Emma och möter henne i dörren varje morgon när hon kommer. Han pratar högt med henne och hoppar upp med frambenen mot henne och pussar henne över hela ansiktet, sedan vill han sitta med henne mest hela dagen.

Jag vet inte vad som är fel med mig jag är så yr i mitt huvud varje dag och måste ofta sätta mig för att det känns som jag ska svimma. Det är så obehagligt när det blir så och det händer flera gånger per dag, det känns som att jag skulle druckit en vinflaska för mig själv. Men det går väll snart över men det känns ibland som mitt huvud ska sprängas eftersom jag har ont samtidigt.

Nu är det dags att sova för imorgon ska vi skriva igen, tidigt=(

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Hej Margona!!

Vilket underbart kort på dej och Amadeus, jag Gillar verkligen det 2:a kortet, där visar han hur han ser ut-det är bland dom bästa korten jag har sett på honom.

Kram yvonne

Frostvikarna sa...

Håller med Yvonne, vilken fin kille, det syns att han är stor!
Vi ses i morgon, och på fredag :)
Kram Gisela