måndag 5 maj 2008

Mest pluggande just nu

Jag gör inte så mycket mer än att plugga just nu, sitter varje dag med C-uppsatsen. Det är så skönt att det snart är sommar och jag är så glad att det är vackert och soligt väder ute om dagarna, kan man annat än bli glad=) Idag fick jag resultatet på terminens sista tenta och till min stora förvåning klarade jag mig återigen trots att jag inte läst något och inte öppnat böckerna, helt otroligt vilken tur man kan ha ibland. Jag kan vara glad att jag har ett bra minne och att jag kommer ihåg vad som sagts på föreläsningarna.

På onsdag ska jag iväg med Smeagol igen till djursjukhuset igen, hoppas verkligen allt kommer att gå bra och att han blir frisk. Amadeus har blivit ännu mera kelig, han följer mig var jag än går. när jag står i duschen sitter han på badkarskanten och väntar på att jag ska bli färdig.

God natt!

Inga kommentarer: