fredag 2 maj 2008

Mina älskade katter, Smeagol och Skrållan





Igår var jag med min Smeagol hela dagen och jag tycker nog han ser mycket piggare ut än han gjort på länge. Men han släpar och slokar fortfarande på sin långa och buskiga svans, men nu lyfter han lite på den när han springer vilket är ett bra tecken. Igår var han på sitt allra busigaste humör och lekte och jagade Skrållan och han for upp och ner i träden som han brukar göra.

Jag fotade honom men tyvärr är min kamera inte den bästa och funderar starkt på att köpa en ny, men vet inte vilken typ av kamera jag vill ha. En systemkamera är väll de bästa men jag har fått för mig att de är svåra och jag är ingen bra fotograf direkt.

Jag hoppas min Smeagol snart blir helt frisk så att han kan komma hem till mig snart för jag saknar honom så mycket.

Idag ska jag ut och fixa en massa saker, måste till skolan och låna nya böcker till min C-uppsats. Ikväll ska jag väll mest plugga och detsamma får jag göra hela helgen.

Det är så trist väder idag men det gör inget för jag är så glad att våren äntligen är här. Jag funderar på att åka till USA när jag är klar med skolan i juni. Tänk vad skönt det skulle vara med en behövlig semester och jag har vänner där som jag inte sett på så länge. Det skulle verkligen vara roligt att träffa dem igen ocg jag vill shoppa en massa roliga saker.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: