tisdag 18 mars 2008

Snart påsk


Nu är det snart påsk och jag är mitt i min flytt, tyvärr kan jag inte flytta in allt eftersom de inte är helt klara med renoveringen. Men förhoppningsvis är de färdiga med köket och ett rum till innan helgen och då kan jag ta dit alla saker inklusive möbler innan helgen.

Nu har Amadeus kommit hem till Stockholm och jag ska hämta hem honom imorgon, gissa om jag längtar, saknar honom så.

Min resa till Göteborg var mycket trevlig förutom den långa väntan på Landvetter på vägen hem. Flyget skulle gå 11.40 men vi lyfte inte förrän vid 18.40 så det var en lång och tråkig dag med mycket väntan. Det var tur man inte satt där själv, jag hade ju mina kompisar från skolan, Emma och Fabian att fördriva tiden med. Det var riktigt roligt att träffa släkten, faster, Erik och kusinerna.

God natt!

2 kommentarer:

tamtrions sa...

Vilken fin bild på Amadeus!
Kommer han inte hem snart?
Sissi

tamtrions sa...

Bra att läsa vad du skrivit innan man lämnar en kommentar...han var visst redan hemma *fniss*