söndag 30 mars 2008

Flyttat nu





Ja då har jag flyttat till min nya lägenhet, har glömt vad trist det är att packa och packa upp allt. Men allt har gått riktigt bra och smidigt, men det tar tid att få alla saker på sin plats. Jag sitter nu och väntar på att min väninna ska komma, vi ska äta mddag och dricka lite vin. Hon har nyss kommit hem från Thailand så det ska bli roligt att höra hur hennes resa varit.

Katterna är dock inte hos mig än eftersom de är på landet, Amadeus lär vara lycklig nu när han får springa runt och jaga med pappa Smeagol, det är ju så länge sedan han var där nu eftersom han var i Norge så länge. Han börjar äntligen få lite päls lilla gubben=) Snart är det dags att ställa ut Smeagol och Skrållan, det ska bli så roligt och spännande då det var länge sedan vi var på utställning. Smeagol har inte ställts sedan september då vi var i norge. Skrållan tror jag inte ens jag behöver bada, hennes päls är så bra och fin. Men en som behöver flera bad är däremot Smeagol och vad jag bävar för detta då han är extremt svårbadad=( Men det ska nog gå det med=)

Nej nu ska jag fortsätta packa upp!

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Hejsan!!
Hoppas att ni hade kul igår?
Grattis än en gång till din nya lägenhet---snart vill jag komma & besöka dej och Skrållan med sina polare
kramisar yvonne

Anonym sa...

När får jag komma och dricka lite vin med dig då?? ::))

Kram Gisela