tisdag 19 augusti 2008

Gillar inte fotografering







Amadeus fick åka tillbaka till Peter och Skrållan igår kväll, de gillar inte varandra alls. Smeagol gömmer sig bara men Amadeus gör inte ens något, så jag undrar varför han är så rädd. Men jag och Smeagol har det bara så mysigt nu bara han och jag, så länge sedan sist. Han är med mig var jag än går och sover vid mitt huvud om natten och till och med ligger i mitt knä, vilket det är mycket sällan han gör. Så tydligen har han saknat sin matte lika mycket som hon saknat honom. Jag fick även klippa klorna utan protester idag=)

Jag försökte fota honom på balkongen idag men det gillar han inte utan räcker bara ut tungan åt mig, vill så gärna ha bra foton nu eftersom han aldrig varit finare.

Skrållan går runt med sin tjocka och gosiga mage och snart är det äntligen dags för bebisarna att komma men hon får gärna vänta några dagar till=)

Amadeus ska träffa en till tjej nu så han får väll vänta några veckor eller så på att bli kastrerad. Så nu blir det mycket kattungar, först Skrållan sedan Amadeus som förhoppningsvis nu blir pappa till ytterligare två kullar om några månader.

Inga kommentarer: