torsdag 6 mars 2008

Amadeus fyller 2 år





Grattis min lilla kille på din födelsedag, synd du inte är hemma så jag får skämma bort dig ordentligt, men du får massor av fisk i Norge av Pia.

Tänk vad tiden går fort jag tycker inte det är länge sedan Gisela ringde och berättade att Smeagol blivit pappa till 5 små kattungar. Det var redan bestämt från början att jag skulle spara en killefrån kullen. Amadeus knep verkligen mitt hjärta redan då han var 1 vecka gammal och jag visste från första gången jag såg honom att det var han jag skulle ha.

Till Skrållan har jag nu hittat en lämplig och snygg kille till som hon kommer få träffa i höst eller sent i sommar. Han heter S*Rapooms Hannes och är d 0324.

Idag har jag varit på Ikea och handlat lite till min nya lägenhet bland annat ett soffbord och lite annat smått och gott. Möbler har jag köpt men de kommer inte skickas förrän de har fixat klart i min nya lägenhet. Jag tror det kommer att bli så fint. Nu är det dags att börja plugga för dagen=((((

1 kommentar:

Skogkatter sa...

Hallojsan tjejen!!!

Spännande att åka till Ikea och kolla samt köpa möbler-kul ;-)

Pussa på Skrållan från "gammelmatte"
Kramisar /Yvonne