lördag 3 november 2007

Smeagol utmanar

Smeagol har blivit utmanad av Chili. Därför skriver vi fem saker om honom här och utmanar sedan andra katter.

1. Jag är drygt 3 år gammal

2. Jag är en mycket domintant kille som bestämmer över alla i mitt hushåll

3. Jag är en mycket busig kille som älskar att leka men jag föredrar när någon människa leker med mig. Min favorit leksak är laserlampan.

4. Ja älskar att vara ute, det är mitt liv. Jag är en extremt duktig jägare som tar det mesta som exempelvis råttor, ormar och skator. Det jag gillar allra mest är att gå långa skogspromenader med min matte och husse.

5. Jag är extremt kräsen och endast det bästa duger för mig. Min absoluta favorit är kokt torsk, men det måste vara Findus annars äter jag inte.

Smeagol utmanar Honung, Thea, Sebek, Tiger och Augusta

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Ja du Smeagol--det är alltså Tiger som pratar!

1.Jag Älskar när jag kammas--helst när min matte gör det--inga andra katter får titta på

2. Vill helst ha min egen skål med mat-högre upp än dom andra.

3.Jag är en ögontjänare--som min Mamma

4 Tycker inte om att gå ute i sele--trivs så bra i rastgården & i huset.

5 Gillar också att visa upp mej---ALLA ska Se mej--syns jag inte så kan jag nafsa lite på den som sitter närmast---Gillar att ta för mej!

nu kommer det svårast--jag har inga att utmana-känner inga fler med blogg--men jag skriver ut samma på Forumet--ska grunna på vilka mer som kan tänkas ha en blogg
Mjaumisar från TIGER

Skogkatter sa...

Okey tack för tipset--jag utmanar Totte
AnnSofie
Adidas
Nalle
Tryffel