tisdag 2 oktober 2007

Övertalning





Denna dag har gått åt till att övertala sambon Peter till att vi ska skaffa ytterligare en katt. Det återstår att se hur det går med den saken, han ska väll få fundera lite även om det är lite bråttom. Jag har nämligen funnit en som skulle passa bra som kompis till Smeagol och Amadeus. Hon är en jättefin silverpadda med vitt.

Det är nu också helt bestämt att Amadeus ska till Norge på date igen, hon är f 02 22. Hon är en riktigt fin katt som jag hoppas passar bra med Amadeus.

Min panik börjar komma angående min praktik, måste hitta ett ställe att praktisera på nu innan det blir för sent. Det blir att ringa runt imorgon också till olika reseföretag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen!

Jätte fin bloggsida,, så roligt att du fått till en så fin sida, mkt fina färger och bilder( dock sista sitter fel, men det har du redan märkt,,). Blir roligt då din hemsida är färdig, spännande.

Nu ska jag snart ta kojsa, håkan är på väg hem från kvällspasset. Nu har jag 2 arbetsdar kvar sedan ledig, blir flyttpacka resten av tiden samt plugga.

*Kram Kram* Eva-Helen

Anonym sa...

Åh, hoppas Peter funderar i rätt banor så er familj utökas med ytterligare en vacker kisse!
Vilken fin bloggsida du har fått till:)

Kram Gisela

Delta Blue sa...

Lycka till i din övertalning, du får väl ta till din kvinnliga list;-)

Moster

tamtrions sa...

Hälsa Peter att silverpaddan är ett riktigt klipp, han kommer defenitivt ALDRIG att ångra sig. Hon har ett makalöst underbart temprament och är hon som min Adidas (som jag tror att hon är) så får han en katt som kommer att älska honom högre än sig själv.

Ta med honom dit en gång till...så får du se att han smälter.

Sissi