onsdag 10 oktober 2007

Myran & kattvänner



Jag väntar nu bara på att lilla "Myrans" uppfödare ska komma hem så vi kan åka och titta på denna lilla söta tjej igen. Det ser faktiskt ljust ut gällande min sambo och köpet av henne, han ser nu fram emot att få se henne igen. Jag tror och hoppas att mina killar här hemma ska bli glada över att få hem en liten kompis att busa med. Smeagol vet jag gillar kattungar och han är alltid snäll mot dem, hur Amadeus reagerar har jag däremot ingen aning om. Tänk vad jag är glad att jag lärt känna Gisela som är Amadeus uppfödare, hon ställer alltid upp för mig och hjälper mig med mina katter. Det finns flera jag har lärt känna som jag verkligen uppskattar och som blivit mina vänner. Pia som har lånat min Amadeus har också blivit en bra vän som har ställt upp och hjälpt mig så mycket, tack för att du finns. En annan som jag verkligen uppskattar är Eva-Helen som ska bli ägare till Amadeus dotter Amazon, du är så snäll och har verkligen blivit en bra vän. Jag får inte glömma Yvonne som är Onyx uppfödare hon har verkligen hjälpt och gett mig en massa tips, redan innan Myran ännu var född. Birgitta tack för min älskade Smeagol, han är mitt allt och jag är så glad att jag fick köpa honom och tack för all hjälp och stöd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då, nu blir jag ju nästan rörd och gråtfärdig! Kram på dig Margona!

Skogkatter sa...

Tack så jättemycket för alla fina ord som du skrev om mej!
Jag blev också rörd!
Kram/Yvonne

Delta Blue sa...

Hej snuttan!
vad dålig du blivit på att uppdatera din blogg! Kom igen nu med lite nya bilder på lillkatten.

Mostra di