söndag 18 juli 2010

Utställning igen


Igår var jag och Smeagol på utställning och det gick ju bra han tog sitt första CAGPIB och domaren älskade hans gudomliga temperament. Min underbara kille var så snäll hela dagen och man fick göra vad man ville med honom, kamma, trimma och åkturen dit och hem gick galant. Jag som tänkt att han gjort sitt på utställningar just för att han är lite svår att fixa, men nu har jag ju hittat ett sätt utan att behöva bada honon, vilket han hatar.

Nu ska jag försöka anmäla honom till ett par utställningar och göra ett försök så att han blir GIP.

När vi kom hem till mig så var vi båda ganska trötta efter en dag i en het ishall så vi åt båda lite god mat och slappade resten av kvällen. Han är så gosig min kille och jag har aldrig träffat en goare katt <3

Idag eller imorgon ska han få åka tillbaka till landet till sin husse, Skrållan och Lillan och fortsätta ha sin semester.

Tack Birgitta för min älskade och underbara kille!

Inga kommentarer: