söndag 22 mars 2009

Underbar söndag


Idag ska jag passa på att ta en promenad i skogen med Smeagol, det är något han verkligen tycker om att göra. De andra katterna är med sin husse på landet så jag och Smeagol har varit själva hela helgen och vi ha gjort massor, busat och gosat.

Sunshine hon växer så det knakar hon väger nu nästan 3 kg och hon är väldigt lång i kroppen och har höga fina ben. Det verkar som hon ärvt lite av sin pappas storlek. Smeagol väger nu 5.7 kg, Amadeus 6.9, han har precis som pappa gått ner sedan han blev kastrat. Skrållan har gått upp i vikt efter kattungarna och väger 3.8 kg, hon har blivit så fin så det ska bli så spännande att ställa ut henne snart.

Jag har varit på en anställningsintervju och detta jobb vill jag ha så håll tummarna att jag får det.

1 kommentar:

Skogkatter sa...

ho ho ho Margona---
Du har dom första katterna som går ner sej när dom blir kastrater--vi alla har problem med att dom går upp vid kastrering :-)))
Härligt är det iallafall--dom storm trivs säkert med alla upptåg som du gör för dom.
Kramisar på dePuss på kissarna Mest på Skrållan <3<3