tisdag 26 februari 2008

Ny lägenhet, äntligen



Nu är det länge sedan jag skrev här igen, har helt enkelt inte haft tid eller ork. Det har inte hänt så mycket sedan sist, förutom att jag saknar min Amadeus, som inte kommer hem förrän till påsk. Dagarna är fullspäckade med jobb och skola, vi skriver för fullt på vår C-uppsats.

Jag har tittat på en del lägenheter men inte fått någon av de jag gillat förrän idag=) Idag när jag satt på föreläsning ringde de och meddelade att jag fick en av de jag tittade på igår, den ligger i Stureby. Lägenheten är en tvåa med balkong, perfekt storlek för mig och katterna.

Katterna mår bra förutom att Skrållan ropar och skriker om nätterna och jag vet inte varför.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till lägenheten! Vi kom tyvärr inte med till utställningen i Trondheim i mitten av mars och har ingen mer utställning på gång förrän i slutet av april, så vill du låna "badsnaran" kan du komma förbi och hämta den när det passar.
Hälsningar
Tina

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ja du pappsen och brorsan!! I dag flyttar jag, matte gråter och snörvlar men hon vänjer sig, det kommer ju snart nya ungar i huset som hon får gulla med! Ha det! Syrran Annsofi...