tisdag 6 november 2007

Mera utmaningar

Skrållan och Amadeus har blivit utmanade av hans syster Ann-Sofie.

Först ut är Amadeus.
1. Jag är nog världen snällaste kille som älskar alla och de flesta gillar mig.

2. Jag älskar verkligen mat och att äta är nog mitt största intresse. Jag är lite kräsen men inte som min pappa Smeagol. Det bästa jag vet är när min snälla matte kokar kyckling till mig då skriker jag rätt ut.

3. Jag är en stor och kraftig kille som växer så det knakar just nu, min vikt ligger på 7.5 kg. Inte konstigt att jag behöver så mycket mat.

4. Jag är precis som min mamma Thea när det gäller att tycka om att sova. Min favoritplats är en iglo som står på skrivbordet, där kan jag krypa ihop och mysa hela dagarna.

5. Min matte säger att jag är en mycket duktig kille för att vara fertil eftersom jag aldrig strilar inne utan jag går snällt till min toalett. Inte heller skriker jag eller är rastlös.

Här är Skrållans utmaning:

1. Jag är en liten busig kattfröken som älskar att leka, min favorit kompis är nog Smeagol.

2. Det värsta jag vet är när jag vaknar och upptäcker att jag är ensam i ett rum då piper jag tills någon kommer och hämtar mig.

3. Min stora kärlek heter Amadeus för han verkligen pysslar om mig och tvättar mig hela tiden. Jag älskar att sova nära honom och kan ibland försöka dia honom. När det då inte går som jag vill och inget kommer blir jag lite ledsen.

4. Jag är en jättesöt liten kattfröken som charmar alla som ser mig.

5. Jag har bitit sönder en plastboll och plockat ut bjällran som satt inuti. Det är min absolut roligaste leksak.

1 kommentar:

Skogkatter sa...

va gulligt
Kramis/yvonne